Men daaaah

Irriterande

 

Gaaah, varför finns det så många viktnedgångssidor på nätet?

Hur många sådana sidor finns det?

Säkert  1000- tals viktnedgångssidor.

Hallå, kan dom inte tänka på oss som VILL  gå upp i vikt?

Ut med viktnedgångssidorna & in med viktuppgångsidor.

Vi är många i vårat avlånga land som är pinnsmala, jag är en av dessa människor.

Bojkotta ALLA viktnedgångssidor & hylla viktuppgångsidorna som måste bli fler.

Finns endast ett fåtal sidor för oss som måste öka i vikt.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag håller faktiskt med dig på ett sett, själv vill jag gärna gå ner i vikt. Men har kompisar som vill gå upp i vikt.



Va gärna med på min blogg & tävla



ha en bra kväll

kram

2009-12-29 @ 18:57:14
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

Det är dåligt att det inte finns såna sidor, är minst lika viktigt!

2010-01-04 @ 22:35:41
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0