Liten & svag

Vem hjälper mig då jag ramlar?

Ramlar för att du sugit ut all min kraft

Den kraft som jag behöver i vardagen


Vart tog kraften vägen som fanns under sommaren?

Jo den tog du ifrån mig då hösten kom

Snälla ge mig den kraften igen
Nej säger du, jag förtjänar att vara liten & svag igen

År ut & år in

Den enda gången som du sover djupt är under sommaren

Då jag får vara fri från dina onda slag i min kropp

Jag ber dig snälla låt mig få vara stark



Förbjudet att kopieras, skriven av blogginnehavaren


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jooo.. det gör ja ju.. men denna person som tycker att min blogg är tråkig är en tjej som inte gör annat än att gnälla på mig vad de än handlar om.. ;)

2009-12-14 @ 12:21:09
URL: http://ellybrittasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0